“El fet substancial que aguanta un país és la llengua i la identitat”

Taula rodona d’Agricultura Obra de Govern 1980-2003

Amb la presència dels exconsellers Joan Vallvé i Jordi Ciuraneta, i l’exalcalde de Gelida i exdiputat Pere Parera.

L’any 1980 el govern nacionalista presidit per Jordi Pujol va crear un Departament d’Agricultura Ramaderia i Pesca que tenia entre les seves prioritats el desenvolupament del món rural. Fomentar l’agricultura com un element creador de riquesa i al mateix temps contribuir al reequilibri de Catalunya i evitar el despoblament de les comarques.

Acte organitzat per Tagamanent – Construir Catalunya que forma part d’altres taules rodones dedicades a l’Obra de Govern del president Pujol amb la presència d’exconsellers de l’època i la figura del mateix president.

Reial Cercle Artístic de Barcelona, 13-07-2022.

“Som un exèrcit derrotat. Vam fer una guerra i la vam perdre, però l’exèrcit que quedava es va haver de refer. I vam remuntar la moral i recuperar les virtuts bàsiques del país, com estimar la terra. Si no estimes la terra, com la defensaràs?”.

Imatges: Associació Serviol